Makeup blog

Makeup blog

úterý 27. června 2017

SUMMER FUN WING LINER | MAKEUP LOOK

Hezký den přeji!

Tak já mám konečně po státnicích a budu se teď snažit dávat sem na blog více příspěvků. Mám spoustu nových (i starých) produktů, o kterých mám v plánu napsat článek na blog.

Dnešní článek je opět ukázka mého líčení. Protože mě to prostě baví :D Tentokrát jsem udělala něco trošku netradičního, co nejspíš nikdo z nás nebude nosit na běžné líčení. Musím uznat, že články s líčením mě baví víc, než psát o produktech.

Pro vytvoření oční linky, jsem použila Nyx Vivid Brights, o kterých jsem se již zmiňovala v jednom článku: http://secret-diary-of-beauty.blogspot.cz/2016/11/nyx-vivid-brights-liner-barevne-ocni.html

Dál by Vás možná zajímala rtěnka, je to Sephora Cream Lip Stain odstín 23 Copper Blush. Zatím jsem si pořídila jen tento odstín na vyzkoušení, ale nejspíš si jich pořídím více, protože rtěnka je moc pohodlná. Chystám na ni samostatný článek.








Doufám, že se vám dnešní líčení líbí a jsem ráda za každý komentář!



2 komentáře:

  1. veľmi pekné :) ako píšeš, na bežné nosenie by si to niekto nedal, ale ja by som s tým kľudne išla :D myslím, že to nie je až taký extrém a stretávame na ulici aj šialenejšie makeupy :) mne nevadí, ak niekto nosí extravaganciu v makeupe,ale skôr, keď nemá správnu techniku. to mi doslova bije do očí :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat